HOME STAGING

Co to jest Home Staging?

Home Staging (inscenizacja domu), to technika profesjonalnego przygotowania i prezentowania nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży lub wynajmu, gwarantująca szybką sprzedaż i uzyskanie wyższej ceny.

Pamiętaj przy sprzedaży pierwsze wrażenie jest kluczowe! Home Staging wpływa na to, co będzie dostrzeżone w ciągu tych pierwszych sekund. Nie będzie drugiej szansy by oczarować i zainteresować potencjalnego nabywcę. Dzięki fachowej wiedzy Home Stagera nieruchomość staje się produktem atrakcyjniejszym dla nabywców, którzy od razu zobaczą to, co w danym domu czy mieszkaniu jest najlepsze. Home Staging ma na celu by klient bez względu na swój gust poczuł się w oglądanym mieszkaniu jak u siebie.

O
F
E
R
T
A


  • Bezpłatne spotkanie
  • Konsultacja
  • Konsultacja z raportem
  • Konsultacja z realizacją
  • Stylizacja wraz z sesją zdjęciową

Korzyści Home Stagingu

90% kupujących przegląda oferty w Internecie i na tej podstawie dokonuje wstępnej selekcji.
Profesjonalnie przygotowane nieruchomości sprzedają się średnio w 60 dni, czyli o 7 miesięcy szybciej niż pozostałe.
W ciągu pierwszych 15 sekund od wejścia, kupujący podejmie decyzję czy kupi Twoją nieruchomość.
Tylko 10% kupujących potrafi wyobrazić sobie rzeczywisty potencjał nieruchomości.
90% kupujących nie potrafi sobie wyobrazić potencjału pomieszczeń nieumeblowanych.
Zdecydowana większość kupujących obawia się remontów i poszukuje nieruchomości gotowych do wprowadzenia się.
63% kupujących powiedziało, iż zapłaciliby za dom więcej jeśli byłby on urządzany i gotowy do wprowadzenia się.
Kupujący automatycznie, mnożą koszty napraw x10 i odejmują tę kwotę od ceny końcowej.
Inwestycja w Home Staging jest zawsze niższa niż pierwsza obniżka ceny nieruchomości.
Kupujący wybierają oferty kierując się logiką, ale często kupują pod wpływem emocji.
Mniej pracy dla każdego: sprzedających, doradców, kupujących.
Zwiększone zainteresowanie kupujących, oferta wyróżnia się na tle konkurencji.
Najczęściej właściciele nie potrafią spojrzeć na swoją nieruchomość oczami kupujących, nie posiadają wiedzy o katulanych trendach, konkrecji oraz preferencjach nabywców.
Ponadto brakuje im czasu, wiedzy i doświadczenia w organizowaniu i koordynowaniu procesu przygotowania nieruchomości do sprzedaży czy wynajmu.